14 december 2010

Konsert "Coming Home..."

 Nu är tre konserter avslutade och lugnet börjar infinna sig i min själ efter en hektisk men fantastisk helg. Jag och mina goa vänner Tilde och Ida var på plats med sminket mellan fem och sju varje morgon med kaffet och honungste i högsta hugg, det var många solister, backvocals, kör och musiker som skulle sminkas inför de här stora eventet vi har varje år. Själv skulle man inte bara sminka och sminkas, utan även sjunga också. Grymt kul har vi haft det med mycket skratt, galna upptåg, roliga skämt och härlig energi. Det var en underbar stämningen i hela teamet och jag tror alla gick hem på söndagen nöjda, belåtna och lite trötta. Konserten var delvis inspirerad av 50-talet så det blev många med coola eyeliners och knallröda läppar. Jag är verkligen tacksam att allt gick så bra och att jag inte trillade i trappan med de höga svarta klackskorna syrran lånade mig.
Här är lite bilder tagna från helgen...









Inga kommentarer: