4 april 2011

Snart 23...

 Tänk att nu fyller jag år, igen! Jag börjar traska bort från tjugo, men fortfarande känner jag mig som nitton! Jag tror jag stannade där. Men nu är jag här och tacksam över den mognad som faktiskt kommer med åldern och erfarenheten av att ha barn. Tänk vad livet kan förändras bara på några år, vilket kan vara både smärtsamt och fantastiskt, men i allt vet vi att Gud håller oss i sin hand. Jag beundrar alla mammor där ute och vi förtjänar att bli ompysslade, speciellt på födelsedagen. Nu i lördags så tjuvstartade jag min födelsedag då jag och Mikael hade en egen dag tillsammans som började med att vi droppade av Valentino hos min fina svåger och svägerska. Sen tog Micke mig till en jätte mysig itliensk restaurang i gamla stan med röd rutiga dukar, tända ljus och fin musik. Det blev fläskfilé med potatis gratäng och sås, helt fantastiskt gott! Jag älskar att gå på restaurang, så det var lite av min önskan, jag är ingen sån där party fixare. Jag tycker om att mysa och bli serverad. Sen strosade vi omkring hand i hand på gatorna, njöt av ensamheten och tittade i affärer, en och annan present blev det ju också. Efter en lång härlig dag för oss själva så begav vi oss till Heron City för att se tecknade Rapunzel i 3D. Måste säga att det var en väldigt bra film. Jag grät....väldigt mycket, men jag tror mycket beror graviditeten, haha. Men filmen är väldigt bra och självklart romantisk, det kan ju inte slå fel hos en kvinna i sin bästa ålder.

1 kommentar:

Hanna sa...

Grattis älskade Joy! Du är så vacker!!!!Mysigt med egen tid! Kram