8 augusti 2011

Radisson Blue Viking

För ungefär en vecka sen så firade jag och Mikael vår bröllopsdag. Vi firade den en månad innan för egentligen så är den 1:a september, men eftersom vår lilla skatt kommer runt det datumet så valde vi att ta in på Radisson Blue Viking en natt, en månad innan. Förra året blev inte mycket firande då min älskade syster fick lämna oss. Men nu så fick vi barnvakt av min lillebror och hans fina fru och vi
fick tid för oss själva på det här otroligt fina fem stjärniga hotellet mitt inne i stan. På kvällen gjorde vi oss fina och åt en bit mat, gick på stan och på kvällen tog vi hissen direkt ner till gym och bad för ett dopp i den sköna kalla polen och sen även i den varma bubblande jacuzzin. Som långt gången gravid och fullt upp hela dagarna med en snart tvååring så var det som balsam för min själ. Frukosten var otrolig och grymt bra service från alla världens hörn för att kunna betjäna både svenskar, japaner, indier, tyskar och ja många fler. Sen efter frukosten blev det även ett dopp i polen igen, så skönt. Men en natt borta från min lilla pojke räckte gott och väl och vi kunde inte vänta med att hämta honom dagen efter. Ett bra tips till alla föräldrar som vill pusta ut lite och känna sig som en ny människa...

Inga kommentarer: